Den store lærerjakten er i gang!

Akershus fylkeskommune søker de beste lærerne til våre videregående skoler! Vi tilbyr både faste stillinger og vikariater.

Skoleregler på høring

Skoleregler (tidligere ordensreglement) for elever ved de videregående skolene i Akershus er nå ute på høring. Høringsfristen er 19. april 2024.

Temakveld om russetiden

Russestyret ved Nadderud vgs inviterer foreldre til elever i vg3 til møte om russetiden.

Vaksinasjon og tilbud fra Bærum kommune

Tilbud om vaksine mot smittsom hjernehinnebetennelse for årets VG1 elever.

Avslutningsseremoni for vg3 våren 2024

Avgangselever vg3 m/foreldre inviteres til høytidelig avslutning mandag 17. juni i skolens kantine.

Ny dato for åpen kveld er mandag 05.02 klokken 1800

Mandag 22.01 klokken 1800 inviterer vi 10 klassinger og foresatte til åpen kveld ved Nadderud videregående skole.

Juleferie 2023

Skolen holder stengt fra og med 21. desember til og med 01. januar 2024.

Politiets nettpatrulje inviterer til digitalt foreldremøte

Politiets nettpatrulje inviterer til digitalt foreldremøte 22.11.23

Elevundersøkelsen 2023

Elevundersøkelsen er en årlig undersøkelse der elever får si sin mening om læring og trivsel i skolen. Svarene brukes av skolen, fylkeskommunen og staten for å gjøre skolen bedre.

Velkommen til foreldremøte for vg2 15.11.23

Foreldremøte for vg2 studiespesialiserende utdanningsprogram og idrettsfag